Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

måndag 8 februari 2010

Mera tråd

De här trådarna tycker jag att är jättevackra så länge de är kvar på sin spole, det är svårt att få till något riktigt snyggt av dom tycker jag. Vi får se om kvällens kursdeltagare blir inspirerade, kanske dom hittar på någon rolig grej. Det är väl meningen att jag som kursledare skall stå för inspiration och idéer men det är alltid ett ömsesidigt utbyte. Roligast är det när jag kan hjälpa till med teknik och annat så att deltagarnas ofta lite vaga idéer kan ta sig form i något riktigt fint alster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar