Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

söndag 28 februari 2010

Butiken

I dag har den stora utrensningen skett i det som skall bli butik. Här kommer några före och efter bilder.







4 kommentarer:

  1. Även här rensas det:). Måste ta före bild innan jag blir klar för efter bild. Har missat en hel del redan. Tack för tipset!
    Men vilken tid allt tar!

    SvaraRadera
  2. vad spännande det blir med din butik! Jag var till lemlandsloppisen igår, vad bra den är, kolla fynden i bloggen ...

    SvaraRadera
  3. Trevliga fynd du gjort Ann. Till loppisen kommer det nya grejer varje vecka så det lönar sig att kolla ofta.

    SvaraRadera
  4. Heja Gerd! Vad kul det ska bli att se din butik!!

    SvaraRadera