Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

fredag 5 februari 2010

Äggkorg

Den här äggkorgen har jag gjort idag, en modell som jag tänkte att kan vara som inspiration till kurserna som startar inkommande vecka.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har!
    Kul att du lämnade en kommentar hos mig, så jag hittade hit till dig!
    Du gör väldigt fina och inspirerande saker, helt i min smak!
    Kommer att titta in till dig fler gånger!

    SvaraRadera
  2. Jättefina - måste man ha höns?

    SvaraRadera
  3. Korgen kan säkert användas till annat också men höns är trevliga djur. Jag funderar på att skaffa höns så fort som vi har hunnit bygga bostad åt dom.

    SvaraRadera