Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

lördag 20 februari 2010

Fåglar


I år började jag mata fåglarna sent, bara för någon vecka sedan. Då tyckte jag så synd om dom när alla frön var ner snöade, och vintern bara fortsätter.
Jag har inte fått så många gäster ännu. Det är mest Talgoxar, Blåmesar och någon Trast som hittat hit.

  
 

1 kommentar:

  1. pip pip hihi de e jag igen !! :) fina fåglar pip pip !!!!AV:EMILIA

    SvaraRadera