Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

måndag 25 januari 2010

Kransar

Förra veckan gjorde jag lite mer av de här gamla godingarna, en modell som jag har haft länge. De är inte så säsongs bundna, jag säljer av dem året runt.


Sjögräs och kastanjer



Hann också med att reda upp lite i verkstaden, så här ser det ut där, vill ju visa att det inte är lika stökigt överallt, jag syftar på gårdagens inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar