Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

torsdag 15 april 2010

Rismatta med jolrosor

Så här blev den, Björkrismattan dekorerad med julrosor och eukalyptus.

 Idag har jag jobbat på med snickerier och målningsarbeten, hoppas på att få färdigt imorgon så att jag kan tvätta fönster och börja flytta in i nya butiken.

1 kommentar:

  1. Vilka fina grejer du gör.Tänk om man hade den talangen,jag har tummen mitt i handen.
    Ha en trevlig helg.
    Amos hälsar.
    Marie

    SvaraRadera