Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

måndag 12 april 2010

Butiksinredning

Den här möbeln ska bli en del i butiksinredningen. Jag ska måla den, det verkar kanske inte riktigt klokt men då kommer den till användning annars gör den inte det och vi har inte rum att lagra stora möbler som vi inte använder.

 Den här hyllan ska också målas
 Det här är färgerna som ska användas. Jag visar när det är klart.

1 kommentar:

  1. Ser ut och vara en fin gammal byrå du gör om . Lycka till!
    Behöver du inspiration kan jag rekommendera att kika in på butiksmässan.se, Se inpirationsbilderna till höger så får du se hur andra har inrett sina butiker.

    SvaraRadera