Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

tisdag 13 april 2010

Binderiarbete

Det här är början, alltså konstruktionen till ett arbete som jag ska göra klart imorgon. Det ska bli blommor på den. På torsdag ska den till Alandica och sjöfartens dag som utsmyckning i auditoriet. Där går det inte att smycka med några små buketter utrymmet är stort så det fordras rejäla grejer. Den här är 190cm hög. Jag ska ta bild på den när den är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar