Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

tisdag 9 mars 2010

Tupp

En trådtupp till påsk.


Idag har jag börjat göra upp ett kundregister, jag tänkte att det kunde vara bra att skicka ut lite info på mail när det händer något spännande i butiken, tex. nya varor, butiksöppning, kurser m.m. Vill du finnas med i mitt kundregister, maila info@blomstallet.ax
Härliga vårhälsningar till er alla. Gerd.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag vill vara med. Drömmer om att gå på din betongkurs eller trådkurs. Bara jag får tid ... mitt nuvarande fritidsintresse som styrelseledamot tar så mycket tid :-) Tuppen är superfin, också!

    SvaraRadera
  2. Påta in mig i registret också. Härlig tupp!

    SvaraRadera
  3. Hör av dig då du börjar göra upp ett leverantörsregister. Pettas ställer upp i första led!

    SvaraRadera