Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

torsdag 4 mars 2010

Päron?

Med inspiration från kursdeltagare i veckan så har jag nu prövat på att göra ett päron som dekoration till trädgården. Det kanske är sådana vi får fylla trädgården med framöver nu när det verkar som om vi lever i istiden.

2 kommentarer:

  1. God idé och härligt päron!
    Istidshälsningar från norra Åland!

    SvaraRadera
  2. Finfint päron...jag kan bidra med några tovade till trädgården ochså om det inte blir sommar iår!

    SvaraRadera