Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

onsdag 3 november 2010

Skyltat

Nu har jag fått en skylt vid Lemlandsvägen, så här ser det ut. Jag har en egen skylt där men den ska jag flytta hem till nerfarten. Jag hade önskat att man skulle få ha lite mer personligt utformade skyltar, om dom är snygga, men då ska ju någon avgöra vad som är snyggt och det kan säkert bli svårt. Jag är nöjd med att det fick stå Bomstallet på skylten, och inte handelsträdgård eller något annat. Skylten syns bra från båda hållen även när det är mörkt och det är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar