Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

lördag 6 november 2010

Alla helgons dag

I dag har jag städat och klippt ner klematisen vid trappan, Planterat i krukorna och tänt lite ljus, hann inte få bilder på det idag, kanske i morgon. Amos och jag har varit på två längre skogs turer, nästan så  vi blev trötta båda två.

1 kommentar:

  1. aha, så man skall klippa klematisen på hösten?
    har aldrig riktigt vetat vad som är bäst.
    mvh Karin

    SvaraRadera