Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

tisdag 13 juli 2010

Loppisfynd


Köpte en vas på loppis härom dagen. Gillar färgat glas, särskilt grönt men brunt är också fint.

Den här trälådan kom också med hem, sådana kan man inte få för många av. Snäckorna har jag gjutit i en form från Panduro.

1 kommentar:

  1. vad fina fynd du gjort :-) gissar var. Snäckorna är också fina. Du har nästan slut på servettringarna på SALT hälsar Ann

    SvaraRadera