Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

tisdag 16 mars 2010

Nya varor

I dag kom postbilen med lite nya varor till butiken.

Den här nya ytterkrukan passar bra till vårens lökar på kruka, storleken passar också bra till många andra krukväxter.


De här små glasvaserna kom också idag, söta till enstaka blommor.
Jag har jobbat med ett annat projekt också, ska se om jag får det på bild imorgon, det är inte riktigt färdigt målat ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar