Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

tisdag 29 december 2009

Kuddar och vårlängtan

 


 

De här kuddarna är gjorda av hönsnät och lav, fyllda med halm.



Det dröjer nog inte länge nu innan jag börjar längta efter våren. Har lite svårt med vinter i synnerhet då det är fruset på marken, det liksom händer ingenting då.

1 kommentar:

  1. Underbart vackra!
    Onekligen väcker det den vårlängtan som finns innerst inne.
    Tack!

    SvaraRadera