Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

måndag 21 juni 2010

Mera trädgårdsbilder

Idag har jag börjat gräva en ny grusgång från grinden vid vägen ner till dammen. Visar bilder senare på den. Jag har också beställt ett lastbilslass jord till en ny rabatt. Men nu till de utlovade trädgårds bilderna från igår.

3 kommentarer:

  1. Vad heter den svarta blomman med svans? Jättesöt bland allt det väldigt vackra.
    Lycka till med allting under sommaren!

    SvaraRadera
  2. Otroligt vackert du har det! Men mycket arbete har du lagt ner. Du är duktig!! Glad midsommar!

    SvaraRadera