Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

tisdag 26 oktober 2010

Kursavslutning

En liten korg i luffarslöjd.
Ikväll är det kursavslutning för luffarslöjden för den här hösten. Uppslutningen har varit stor på de två kurserna som vi haft. Alla har jobbat på bra och jag hoppas att deltagarna har lärt sig lite teknik och att dom har fått inspiration att fortsätta på egen hand. På fredag åker jag till Sverige för att hålla en helg kurs i luffarslöjd. Det blir spännande, jag har ju aldrig varit kursledare utomlands förut, tror inte att det är någon större skillnad egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar