Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

torsdag 3 november 2011

Höstens sista

 Plockade lite blommor när jag tog in Dahlior och doftliljor på vinterförvaring.
Jag ska försöka få igång dom igen till våren, ibland hinner jag inte riktigt med när våren kommer så det brukar bli krukor kvar i källaren hela sommaren, då är det förstås bara att tömma på komposten. Tur att det finns nytt att plantera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar