Välkommen!

Hej! Här kommer jag att skriva om mitt arbete som företagare, florist och trädgårdsmästare. Jag driver en liten butik hemma som heter Blomstallet. Där säljer jag blommor och trädgårdsväxter och håller en del kurser, bl.a. i kransbindning, betonggjutning och luffarslöjd. Blomstallet öppnades efter branden i september 2009 på Söderby Livs och café där jag hade min butik Söderby Plantshop.

lördag 4 december 2010

Marknader

Bilder från julmarknaden förra veckan.
Imorgon bär det av igen på marknad, till Mariehamn denna gång.

Så här ser  Amos ut efter att ha varit ut i snön en stund, helt otroligt vad det fastnar i pälsen på denna hund.

2 kommentarer:

  1. Så är det med Barbet.Det är detta som är det negativa med denna ras.Husse kallar dom för "sommarhundar". Göstha blir lika dan.
    Puss från mamma Dolores och systeryster Agnes.

    SvaraRadera
  2. NÅhh!! vad söt Amos är när han är en snögubbe!!


    //PUSS och KRAM från Emilia!

    SvaraRadera